МАЙБУТНЄ КОНДИЦІОНУВАННЯ ПОВІТРЯ

17.12.2018    //   О кондиционировании

29872445_s.jpg

Розробка високошвидкісного компресора, що працює з холодоагентом з низьким тиском, може сповістити про низьке GWP, нелегке майбутнє для кондиціонування повітря, заявили в США. 

Виробник кондиціонерів у США Carrier розробив прототип високошвидкісного гвинтового компресора і випробував його з новим низьким тиском, негорючим холодоагентом HFO як потенційним довгостроковим рішенням для систем кондиціонування повітря. 

Холодоагент R32, разом із нещодавно оголошеними Honeywell's R466A, пропонує менший варіант GWP, але їх відповідні GWP близько 700 роблять їх нестійкими на довгостроковій перспективі. Галузеві експерти підрахували, що в умовах глобального режиму зниження ставок середні ГВт мають становити близько 400.  

Крім того, популярною була думка, що окрім CO2, будь-який потенційний довгостроковий низький холодоагент GWP буде мати деяку ступінь засвічуваності - характерний непридатний за поточними та запропонованими стандартами та будівельними нормами для всіх, крім менших систем кондиціонування DX.

Незважаючи на те, що більша частина поточних робіт з розробки зберігається під обгортанням, виробники та розробники холодоагенів, як відомо, працюють над можливістю використання холодоагентів низького тиску HFO з високошвидкісними компресорами.  

HFO пропонують дуже низькі GWP, а деякі, як і R1233, не піддаються займистості за нормальних умов експлуатації. R1233 вже був прийнятий та підтверджений виробниками холодильної установки як альтернатива застосуванню озоноруйнуючого R123 у системах низького тиску. 

Однак існують серйозні проблеми для тих, хто прагне розгорнути ці холодоагенти в кондиціонерах. Поточні прокрутки або поворотні технології можуть бути непридатними для застосування в таких системах холодоагентів з низькою щільністю, оскільки буде потрібно значне збільшення об'ємних потоків для відповідності охолоджувальній здатності R410A.  

МІНІ ГВИНТ 

Американський виробник Carrier відкрив завісу щодо деталей того, що він називає МІНІ ГВИНТ. Цей нещодавно розроблений прототип гвинтовий компресор використовує нову конструкцію ротора та високошвидкісний двигун постійного магніту, щоб отримати об'єм потоку 19,8 л /с.  

Гвинтові компресори добре підходять для великого об'ємного потоку, але це вимагає переробленого дизайну для виробництва компресора для типових пристроїв R410A для кондиціонування повітря.  

Перевізник стверджує, що відсутність небалансованих компонентів, таких як поршні, противаги, запобіжники, олдгемні кільця, лопатки тощо, забезпечує гвинтовий компресор з явною перевагою, особливо на великих швидкостях. 

Carrier-high-speed-screw-1.jpg

Деталі розробки та випробування компресора були представлені в роботі інженерів-перевізників Массао Акей, Вішну Сістла та Скотта Макбейна під назвою Міні гвинт: розробка компактного компресора високого CFM для холодильного агента низького тиску LGWP A1, представленого на 10-й Міжнародній конференції щодо гвинтових машин у Німеччині у вересні. 

ХОЛОДОАГЕНТ

Вибір холодоагенту для випробувань - це сюрприз. Раніше, за чутками, ці тести проводилися неназваними виробниками за допомогою HFO 1233zd Honeywell, але в цьому конкретному тесті Carrier працював з хеморадіатором, що розробляє Chemours, відомим як DR-12.  

До теперішнього часу не було приділено багато уваги цьому холодоагенту, але, як кажуть, він не горючий та нетоксичний. В даний час він проходить процес класифікації ASHRAE. Також 1336 мзЗ (E) не слід плутати з "сестринським" холодильником 1336 мЗс (Z). Хоча це в основному однакова молекула, вона має інше розташування атомів, і це впливає на його характеристики. Обидва хладагенти розглядаються як потенціали для високотемпературних теплових насосів та органічних циклів системи Ренкін. R1336mzz (Z) також вже використовується як основний компонент R514A, заміна R123 в чилі. 

HFO1336mzz (E) менш відомий. Його критична температура 137,7 ° С, температура кипіння 7,5 ° С. Ми також знаємо, що GWP має 32 (або 18 під ARP5). Важливо, Carrier також стверджує, що 1336mzz (E) вимагає лише 7-кратного збільшення об'ємної потужності потоку, щоб відповідати R410A, у порівнянні з 10-ма з 1233. 

Окремі тести, проведені компанією Chemours при температурі 175 ° С, показали, що 1336 мцц (Е) є дуже стабільним та сумісним з маслом POE, а також металами з алюмінію, міді та сталі.  

КОМПРЕСОР

Компресор прототипу Carrier був розроблений для 17,6 кВт потужності при 11000 обертів на хвилину і 4,4 кВт при 2500 об / хв. Це було досягнуто в корпусі аналогічного розміру з діючими компресорами R410A.  

Тести виконувалися відповідно до стандарту випробувань компресора ASHRAE стандарту 23.1, і було сказано, що компресор було запущено протягом більше 800 годин без проблем. 


Carrier-high-speed-screw-2.jpg

Це перші роки випробувань цієї технології, і, хоча початкова продуктивність не досягла рівня, що склалася на теперішніх компресорах R410A, розрив становив лише 4-11%. Інженери перевізника впевнені, що вони можуть перевершити компресор R410A з подальшою оптимізацією таких областей, як підшипники, двигуни, масла, газові переходи тощо.

ПОСТІЙНИЙ РОЗВИТОК

Коли звернулися до компанії, то там не могли підтвердити або заперечити нашу історію, а також не підтвердити особи DR-12. Однак, говорячи взагалі, генеральний бізнес-директор компанії Chemours Opteon Джо Мартінко сказав: "Ми в захваті від відгуків, отриманих нами на ринку DR-12, що має особливу стабільність та продуктивність у широкому спектрі застосувань, включаючи теплопередачу. Ми розраховуємо на продовження розробки та тестування цієї унікальної пропозиції ".

Робота компанії триває, і ви можете сподіватися почути більше від інших виробників, що поєднують високошвидкісні компресори з холодоагентами з низьким тиском у майбутньому.



Возврат к списку